החזרות וביטול הזמנות

קנית מוצר ב- Guilty? אנחנו בטוחים שתאהבי את המוצר ומקווים שהוא מתאים לצרכייך.
וגם אם לא, אין בעיה. ב-Guilty תוכלי לבטל את ההזמנה שלך ע"י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת service@guilty.co.il או בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 1-800-5000-47.
רק זכרי שעל-פי החוק במדינת ישראל ביטול ההזמנה אפשרי במשך 14 יום בלבד. וגם חשוב להחזיר אלינו את המוצר בשלמותו, לפני שנעשה בו שימוש, ובאריזתו המקורית.

את ההחזרה תוכלי לבצע ע"י:
1.      בקשה לאיסוף מבית הלקוח – תאמי זאת מול שירות הלקוחות של Guilty במייל  service@guilty.co.il ואנחנו נשלח אלייך שליח לאיסוף ההחזרה. שירות זה כרוך בתשלום.
2.      משלוח אלינו בדואר רשום – לכתובת: Guilty, חברת מ.ו.ד.ל סחר בע"מ, רחוב יודפת 2, לוד.
3.      החזרה עצמית למחסננו – בכתובת: צמוד למשרדי חברת מ.ו.ד.ל סחר בע"מ, רחוב יודפת 2, א.ת. צפוני-לוד. יש לתאם מול שירות הלקוחות שלנו את מועד ההגעה לצורך החזרה.

ומה קורה אח"כ?
בתום ההחזרה, שירות הלקוחות שלנו יצור עמך קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלי לבחור בין:

  • קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמת עבור המוצר, דהיינו החזר מלא.

לבין

  • החזר כספי לאמצעי התשלום בו שילמת עבור המוצר שהחזרת (למשל החזר כספי לכרטיס האשראי שלך), בניכוי 5% (ולא יותר מ-100 ₪) מהמחיר ששילמת עבור המוצר.

שימי לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו לא שלם או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו.

מוצר פגום?!
היה וקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת בפועל, אז אנחנו קודם מתנצלים על-כך. אנא, הודיעי לנו באופן מידי (במייל לשרות הלקוחות שלנו service@guilty.co.il) על כך שקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת. אנחנו נדאג לתאם עמך את החזרת המוצר הפגום וגם נדאג לזיכוי מלוא הסכום ששילמת עבורו.

לפרטים נוספים בנושא "מדיניות החזרות וביטול הזמנות" פני לתקנון האתר.

סל הקניות שלי

סל הקניות שלך ריק

היי!

הזינו את כתובת האי-מייל שלכם בכדי להמשיך לתהליך ההזמנה

WELCOME BACK

הזינו סיסמא בכדי להתחבר לאתר

נשמח להכיר :)

הרשמו לאתר, הצטרפו לתכנית הנאמנות שלו והתחילו לצבור הנחות בהזמנות הבאות

או