18 אוקטובר

 

מדי אוקטובר חוגגים מעריצי "בחזרה לעתיד" את יציאתה לאקרנים
של טרילוגיית הסרטים האלמותית משנת 1989 (לפני הספירה (: )
אנחנו מאמינים גדולים בחדשנות כמנוע צמיחה אישי ומקצועי.
חדשנות ועתידנות הם מנועי הצמיחה החשובים ביותר של תחום הביוטי,
אנחנו תמיד חושבים על המותג הבא, הטרנד הבא, המיזם הבא...
מה שהיה לא חשוב, מה שיהיה הוא הקובע!

 

 

האם אתם יכולים לדמיין את העולם לפני גוגל, אפל, פייסבוק ואינסטגרם?
ובכן, תנו לי לגלות לכם שגוגל עדיין לא בת 20. מדהים עד כמה אנחנו מסתגלים לחידושים ומאמצים אותם כאילו תמיד היו חלק מחיינו.
אז, במיוחד עבורכם, הצצה מיוחדת לעתיד של עולם היופי וגם כמה טיפים לשימור הרעננות והיצירתיות בחיים שלכם:

 

לאן הולך כל היופי הזה?
המגמות הבולטות ביותר בתחום שמניעות אותו קדימה וצפויות להשפיע ולהגיע לכל אחד מאתנו. הטרנדים משקפים את סגנון החיים העכשווי שלנו ואת דרישות הצרכנים לחוויית לקוח עכשווית שמתאימה את עצמה לקצב המטורף של כאן ועכשיו.

  • דיגיטציה - כולנו חיים בדיגיטל 24/7. אני בטוחה שכולכם נכנסים למקלחת עם הטלפון ביד (-:

בעידן שבו כל פעוט זב חוטם אוחז בסמארטפון אין מנוס מלעשות הכול אונליין. השופינג הוירטואלי הוא כבר עובדה קיימת ולוהטת. הוא נוח, זמין ומספק.
ענף קמעונאות הביוטי אונליין הוכיח לכולם שהוא מסוגל לספק ריגושים לא פחות מסעירים מחוויית קניה פיסית. מומחים צופים שבשנתיים הקרובות תחום היופי און ליין יהווה יותר מ-15% מסך רכישות הקוסמטיקה, האיפור והבישום.
אך החידוש החם ביותר טמון דווקא בחיבור של אמצעים דיגיטליים לנקודות מכירה פיסיות וכניסת יותר ויותר מסכי שרות וחוויה לחנויות הוותיקות והטובות. בעתיד הקרוב נראה גם בישראל עמדות דיגיטליות שמספקות מידע על מוצרים באופן זמין ומידי, יועצות יופי וירטואליות שמתאימות טיפוח, איפור ובישום ללא מגע יד אדם, קופה ללא קופאי והרבה מאוד תוכן דיגיטלי שמתחבר לכדי חוויה צרכנית וירטו-ריאלית של העידן החדש.

  • פרסונליזציה - לצד הדיגיטליות ההולכת וגוברת צרכנים מחפשים מגע אנושי.

תחושה שרואים אותם כבני אדם, כאינדיבידואל עם צרכים ייחודים ולא כחלק מעדר.
במקביל למגמות הדיגיטליות בתחום מתפתח ענף שלם של מותגי אינדי קטנים ומלהיבים, מוצרי בוטיק בעבודה יד, אריזות פרסונליות עם הקדשה אישית ועוד פריטים בהתאמה אישית.
מגמת הפרסונליזציה שמה את הפרט במרכז ומוכיחה לכולנו שאנחנו 'בני אדם' ויש לנוצרכים בסיסיים ובראשם קבלת חום, תשומת לב ואהבה.

פיתוח פורמולות יעילות שמקיימות הבטחות הוא היעד המרכזי של רוב חברות הקוסמטיקה.
איזה מזל שהטכנולוגיות לצדנו. מונחים כמו "ננו טכנולוגיה", חלקיקי ננו שהופכים את המוצר לאפקטיבי יותר הם המונחים החמים בתעשייה.
אז אם אתם שומעים מילים חדשות בתחום אל תשאירו אותן באוויר, לכו לקרוא מה צפוי לנו.
יש למה לחכות.

 


ולסיום שלושה טיפים שימריצו לנו את המוח ויהפכו גם אותנו לחדשנים וקריאטיביים יותר :

1. הבטיחו לעצמכם שמדי שבוע תעשו משהו חדש שלא עשיתם בעבר.
2. כשאתם נתקלים בבעיה, נסו להחליף את המילה בעיה במילה "אתגר", תתפלאו עדכמה מילים יוצרות מציאות.
אתגר יאתגר אתכם למצוא פתרון, בעיה עשויה לקבע אתכם במקום.
3. נסו תרגיל ביצירתיות : החסירו בעזרת המחשבה דבר מה חיוני בחיים שלכם ונסו לדמיין כיצד יראו החיים שלכם בלעדיו. למשל, משרד ללא שולחנות וכסאות. עכשיו, הפעילו את הדמיון שלכם ונסו למצוא חלופה שווה שעדיין תהיה שמישה ויעילה.

 

בהצלחה!
יום בחזרה לעתיד שמח,
גליה וצוות גילטי

אייקון סל 0

סל הקניות שלי

סל הקניות שלך ריק

היי!

הזיני את כתובת האי-מייל שלך / התחברי דרך הפייסבוק והתחילי לצבור הנחות בתכנית הנאמנות שלנו

WELCOME BACK

הזיני סיסמא בכדי להתחבר לאתר

כיף שבאת :)

הרשמי לאתר והתחילי לצבור הנחות בהתאם לתכנית הנאמנות שלנו

או