המדור גאה לארח את אחת הדמויות המשפיעות מאחורי הקלעים של תעשיית האיפור המקצועית בארה"ב. היא עומדת מאחורי כמה מגווני האיפור שכולנו חושקות בהם, היא חברה טובה של קטלין לייטס- היוטיוברית האמריקנית שחצתה את קו שני מיליון העוקבים, היא רוקדת במסיבת מיליון העוקבים של הגורו- "מאני מייק אפ" ומפטפטת בטלפון בקביעות עם בנות אתר הדיופים המפורסם- Dupethat...ועדיין נשארת צנועה, מתוקה  ובגובה העיניים!

הכירו את קארין תרזה, מנהלת הרשתות החברתיות של Ofra Cosmetics שביקרה השבוע בארץ לרגל מסיבת בלוגרים חגיגית של המותג, בה התארחו כ-50 בלוגריות ויוטיובריות מתחום היופי.

קארין חושפת בפנינו את כל סודות ההצלחה שלה-
איך מגיעים לצמרת הבלוגרים הבינלאומית? מה כדאי ולא כדאי לעשות בחשבון הפייסבוק, הסנאפצ'ט והאינסטגרם שלכם? ואיך נולדים שיתופי פעולה שמשפיעים על החיים של חובבי האיפור מסביב לעולם...

את כל אלה ועוד היא יוזמת ומבצעת ממטה חברתOFRA  בפלורידה. הייחודיות של המותג הוא ה- TIME TO MARKET, היכולת להגיב במהירות לטרנדים ומגמות וזאת בזכות מעבדות פיתוח ומפעל יצרני שבבעלות החברה.

 

אז, איך מצליחים ליצור באז ברשת? הנה כול הסודות והטיפים:

לא ינום ולא יישן שומר הרשת החברתית...

בעולם שבו הרשתות החברתיות לא מפסיקות להפתיע ולהסעיר, תפקיד מנהל המדיה הוא להיות ערני כל הזמן - להקשיב, להגיב, לחדש ולרגש. קארין מספרת שעם כניסתה לתפקיד לפני כ-5 שנים, למותג OFRA, המשווק ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם, לא הייתה מודעות בינלאומית ברשת כמו שיש לו היום. היא התחילה עם 0 עוקבים באינסטגרם, שכיום מונה מעל 300,000 עוקבים בחשבון -  Ofra cosmetics  laboratories(כולם אותנטיים ומעורבים) ועם 0 שיתופי פעולה עם בלוגרים ויוטיוברים מובילים.

היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסה שהפגינה קארין ביחד עם צוות OFRA, הולידו דור חדש של שיתופי פעולה מקצועיים ששינו את הדרך שבה עובדת תעשיית האיפור והטיפוח. הסוד הוא ביוזמה! קארין לא התביישה ולא התעצלה לכתוב מיילים ליוטיוברים שהם אייקונים כמו קטלין לייטס ולהציע להם להצטרף לצוות המעבדה ולפתח גוון שפתון ייחודי משלהם! כי מי אם לא המאפרים הללו שמכירים את כל הגוונים בעולם, יכול לפתח עבורנו את הצבע הבא?

וכך התחיל המבול... אחרי שיתוף פעולה מטורף שהוביל להיסטרית שפתונים נוזליים עמידים liquid lipsticks, פורמולה מנצחת שכל מאפר ובלוגר מעריץ.

לאחר שקטלין לייטס פיתחה גוון משלה, הצטרף גם צמד המאפרות שהקימו את אתר הדיופים (גוונים תואמים) Dupethat לחגיגה ופיתחו ביחד עם המותג שני גווני שימר מנצחים שהפכו ללהיט. מכאן הדרך להצלחה כבר היתה סלולה ופתוחה והמשיכה עם קולקציה משגעת של שלושה גווני שפתון עמיד שפיתח גורו האיפור המשעשע ביוטיוב עם מעל מיליון עוקבים- Manny makeup (חפשו באינסטוש Mannymua733 ותגלו חשבון מדליק עם 1.9 מיליון עוקבים (-J)

הרשת כולה פרגנה לגוונים האופנתיים ולפורמולה יוצאת הדופן של השפתון העמיד הנוזלי של המותג ובקרוב צפויים לצאת לאור שיתופי פעולה נוספים ומפתיעים שאנחנו עדיין לא יכולים לחשוף, אבל מבטיחים לדווח כשיגיעו לאתר!

 

ארצנו הקטנטונת

אמנם המספרים אינם דומים, אבל השאיפות, הו השאיפות בהחלט בכיוון הנכון! גם כאן אצלנו בארץ אפשר לדווח על שיתוף פעולה מוצלח עם היוטיוברית אשלי ווקסמן בקשי מהערוץ AWB makeup  שיצרה עם OFRA גוון שפתון לביש ומוצלח במיוחד שנחטף מן המדף עם השקתו באתר גילטי (אל דאגה בנות, הוא מתוכנן לחזור למי שטרם הספיקה לרכוש).

לאחרונה עלתה אשלי לכותרות בזכות הדמות ההורסת שלה בארץ נהדרת - אשלי בקשי דקשי, למי שנרדמה בשמירה או חיה ביקום מקביל. על זה אומרים: פיפי!

 

עשו ואל תעשו בניהול רשתות חברתיות – DO & DON'T

כללי זהב לכל מי שרוצה להצליח בתחום או למתג את עצמו נכון יותר ברשת:

DO

  • היו פעילים מדי יום בכמה שיותר פלטפורמות: יו טיוב, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, סנאפצ'ט, פריסקופ....
  • הבלוגרים המצליחים בעולם יוצרים באז בכמה חזיתות בו זמנית
  • כשאתם מפרסמים פוסט, היו זמינים והקפידו לענות על שאלות ולפרגן בחזרה
  • פרגנו מכל הלב לקולגות, קנאה עושה קמטים!
  • היו אותנטיים, אל תנסו לחקות אחרים, העלו רעיונות מקוריים משלכם (זהו סוד ההצלחה של היוטיוברים הגדולים כמו "ניקי טוטוריאלס" שתמיד מקפידה לחדש)
  • עקבו בחזרה אחרי אנשים, כתבו להם דברים נעימים, אף פעם אל תלכלכו ברשת
  • היו שמחים, לא צריך להרחיב על כך שהיה לכם יום רע, אנשים אוהבים אופטימיים
  • הקפידו על תוכן איכותי וצילומים באיכות גבוהה

   

DON'T

  • אל תגזימו עם האשטגים, זה נראה מתאמץ (עדיף האשטגים בתגובות)
  • אל תקללו או תשתמשו בשפה לא יפה
  • אל תעבירו ביקורת קטלנית על מוצרים, אפשר להגיד "לא לטעמי", "פחות אהבתי"...
  • אל תתעלמו מפניות ומשאלות
  • אל תרימו את האף והישארו בגובה העיניים

 

מערכת גילטי רוצה להודות מכל הלב לקארין תרזה המקסימה על שהעניקה לנו מהטיפים המשובחים שלה. אנחנו מבטיחים להמשיך לעקוב ולהביא אליכם את החדשות והמוצרים הכי חמים של OFRA  גם בעתיד!


ואתם, בבקשה הישארו יפים, שמחים ואופטימיים!
גליה וצוות גילטי

0

סל הקניות שלי

אין מוצרים בסל הקניות

סל הקניות שלך ריק

אל תפספי מוצרים במחירים מיוחדים! 5

אל תפספי מוצרים במחירים מיוחדים!

היי!

התחברי לאתר והתחילי לצבור הנחות בתכנית הנאמנות שלנו

WELCOME BACK

אפשר להתחבר באמצעות שם משתמש וסיסמא או באמצעות קוד אשר אשלח לטלפון הנייד שלך

שכחת סיסמא ?

שלחנו לך SMS לטלפון הנייד עם קוד כניסה

או

או

כיף שבאת :)

הרשמי לאתר והתחילי לצבור הנחות בהתאם לתכנית הנאמנות שלנו

הסיסמא צריכה להכיל לפחות 6 תווים

או