11 דצמבר

 

     

קורס אונליין חינמי לקבלת החלטות טובות
שיעור מס.3:

החלטות לשנה החדשה!

תרגיל סוף שנה שאתן חייבות לעשות כדי להתחיל שנה רעננה, כי רק אתן מחליטות איך תראה השנה שלכן.
זה הזמן לפתוח מחברות ולהכין את הרשימה :
מה נמשיך לעשות ב-2020 ? במה נפסיק להתמקד ? ואילו יכולות נתחיל לפתח ?

התפתחות אישית והגשמת חלומות הם תהליכים שאינם נפסקים אף פעם.
בתרבות הלומדת של גילטי, יצרנו עבורכן תרגיל פיתוח יכולות שאתן חייבות לעצמכן ל-2020, זה הולך ככה :

רשימת ההחלטות
שבו עם עצמכן בסביבה שקטה שבה אתן יכולות לכתוב ולהתמקד רק במה שחשוב, בלי רעשי רקע, משימות עבודה או חברים שבאים לבדר, הפעם זה זמן שלכן.
הכינו רשימה של לפחות 10 דברים שאתן רוצות מאוד לעשות השנה, למשל, הנה רשימה של הבנות במשרד שלנו:

  1. 1. להתחיל ללמוד משהו חדש שתמיד עניין אותנו...
        (אפיה/ פילאטיס/ כתיבה/ ציור/ שחיה/ מנהל עסקים/ סקסלוגויה/ גלישת גלים - מחקו את המיותר, הרי אפשר ללמוד כל כך הרבה דברים מרתקים, רק צריך להחליט במה להתמקד!)
    2. לפתוח כל בוקר עם 5 דקות של ארגון היום - מה חשוב לי להשיג היום וממה להימנע, לא תאמינו עד כמה ההרגל הזה יטיב עם היום שלכן.
    3. להשקיע יותר מאמצים בלי תרוצים בהגשמת הדברים שאנחנו רוצות להשיג : מיציבות כלכלית ועד מערכת יחסים יציבה.
    4. למקד את השליטה בחיים בעצמי ולא באחרים - לפתח עצמאות בחשיבה ובעשיה.
    5. ללמוד לעמוד בנחישות ובאדיבות מול אחרים ולדעת לפעמים להגיד לא.
    6. ללמוד ליהנות יותר מהרגע ולא לדאוג ל"מה יהיה אחר כך..", להתרכז בהווה.
    7. לנקות מהחיים אנשים שמורידים אותנו ואת ההישגים שלנו למטה.
    8. ללמוד לעשות במקום לדבר. כי מה שאנחנו עושים הופך להיות מה ומי שאנחנו!
    9. הוסיפו רעיונות משלכן והכינו את הרשימה שתתאים למטרות 2020.

 

מחכות לשמוע על מספר 10 שלכם...

רשימת הניקיונות
זוהי רשימה שמטרתה לפתוח דף חלק ונקי לשנה החדשה.
כאן תרשמו את כל הדברים שאתן רוצות להפסיק לעשות בשנה הקרובה : הרגלים מעיקים, הכבדות והטרדות שלא מובילות אותנו לשום דבר.

הנה דוגמאות מהשבט שלנו:
1. להפסיק להתלונן כל הזמן ולהתחיל להגיד יותר תודה.
2. לא לקחת את הקרובים אלי כמובן מאליו, הם לא חייבים לי כלום, אני חייבת להוכיח את עצמי בכל יום מחדש.
3.להפסיק להתרגש מכל מילה שזורקים לעברי ולהתמקד במה שחשוב.
4. לא להתעסק בעלבונות וברגשות שליליים, מיד לעשות משהו שיסיח את דעתי מה"אכלו לי, שתו לי" ויחזיר אותי למסלול עשיה ושמחה כי להיות מאושרת זו החלטה שלי.
5. לא לענות לאנשים שיוצרים בלגן שלילי בחיים שלי. נקודה.
6. את זה כדאי לכתוב פעמיים 
7. להפסיק לאכול ג'אנק פוד רק כי לא תכננתי מה הארוחה הבאה. הגוף שלי הוא המקום הכי חשוב ויקר בעולם ואני בוחרת מה להכניס לתוכו.
8. להספיק להתעצל ולדחות דברים שחשוב לי לעשות, הרי תמיד אני משלמת את המחיר על דברים שהזנחתי... לא ככה ?
9. נראה לנו שאתן יכולות להמשיך מכאן...

את התרגיל של רשימת ההחלטות כדאי לשתף עם קרובים שאתם מעריכים, חברים תומכים ואפילו איתנו.
אפשר לתלות אותה בחדר או על המקרר כדי לא לשכוח להתמקד במה שחשוב.
זהו צעד ראשון ליצירת שנה שקרובה יותר לחלומות שלנו.
עכשיו, אנחנו ממליצות לסמן את שלושת ההחלטות החשובות ביותר ברשימה שלכם ולהתחיל להתמקד בהן, אחרי שהן יהפכו להרגל בחיים שלכן, תוכלו להוסיף החלטות חיוביות נוספות.
שתפו אותנו ברשימת ההחלטות החדשות שלכן בפייסבוק, באינסטוש או בהודעות ואנחנו נשמח לייעץ ולתמוך...

 

נתראה בשיעור הבא ובינתיים שתהיה שנת החלטות טובה!

 

גליה ומיכל,

בית הספר למנטורינג עצמי

Be Your Own Mentor

אייקון סל 0

סל הקניות שלי

סל הקניות שלך ריק

היי!

הזיני את כתובת האי-מייל שלך / התחברי דרך הפייסבוק והתחילי לצבור הנחות בתכנית הנאמנות שלנו

WELCOME BACK

הזיני סיסמא בכדי להתחבר לאתר

כיף שבאת :)

הרשמי לאתר והתחילי לצבור הנחות בהתאם לתכנית הנאמנות שלנו

או